Tornparken

Go kväll!
 
Har precis kommit hem och nattat Molly efter en middag hos mamma och pappa. Jag älskar att jag bor så nära dom nu att vi kan mysa med middag när som helst utan planering. Mollys förskola ligger ju även väldigt när mamma och pappa och de är ju ett stort plus i vardagslivet. 
 
Efter Molly vilat idag så har jag skickat svarat på lite mail och tagit det lugnt hemma hos mamma en stund. Vid 15 gick vi till tornparken som ligger här i Sumpan, den är jättestor och har en plaskdamm som är perfekt på sommaren. Vi kommer vara där mycket nu under sommaren, och då kommer även min bror och hans dotter kunna vara med och självklart min syster och hennes dotter. 
Min bror kom till parken vid 15.30 tiden och busade runt med Molly jättemycket och hon hade så kul. Hon älskar ju att springa så att morbror gör det med är toppen. Efter ca en timme började vi promenar hem till min ena farmor och mamma kom dit lite senare. Hon är 98 år och det börjar märkas att hon är lite äldre så vill passa på att umgås med henne så mycket som möjligt. 
 
Sedan blev det som sagt middag hemma hos mamma och mysa och bara prata av sig så idag börjar min ångest lägga sig lite och det känns skönt. Jag hoppas jag mår bra igen om ett par veckor och kan känna mig som mig själv igen. 
 
P jobbar ikväll så nu ska jag bara vila i soffan och titta på serier innan jag går och lägger mig.
 
 
2017 bror farmor98år mammaochpappa molly morbror mårbättre park positivatmosfär tornparken ångest
0 kommentarer