Torsdag 🙂

Hej pÄ er!
 
Jag har inte uppdaterat idag dÄ jag varit pÄ sprÄng hela dagen, nÀstan, satt ner i ca 45 min och Ät lunch. Annars startade jag dagen med en promenad till Mollys förskola, lÀmnade henne helt utan tÄrar. Hon vinkade hej dÄ och sprang ivÀg med sina nya kompisar, kÀndes sÄ skönt. 
Efter jag lÀmnat henne sÄ tog jag en lÄngpromenad runt lötsjön och tillbaka hem för vid 10 tiden kom ett bud som skulle hÀmta lite saker hÀr hemma. NÀr budet kommit och Äkt sÄ packade jag gym vÀskan och traskade tillbaka till Centrum och till gymmet. Det blev en heldel konditon och lite lÀtta ben och rumpövningar idag. Startar lugnt sÄ jag inte kör för hÄrt och det blir pannkaka av allt. 
Efter gymmet sÄ gick jag till mamma för att duscha och Àta lunch och sitta ner en stund vid tv, Mamma kom faktiskt hem redan vid 12 och höll mig sÀllskap en stund innan hon behövde jobba igen. Vid 13 ringde min syster som vanligt och sÄ gick vi ut och promenerade igen och prata i telefon. 
 
Vid 14 hÀmtade jag Molly efter en nÀstan hel dag pÄ förskolan och de hade gÄtt jÀttebra sÄ imorgon kör vi nÀstan en heldag till och sen pÄ MÄndag börjar vi pÄ riktigt. Det kÀnns vÀldigt skönt att Molly trivs sÄ bra pÄ sin nya förskola med sina nya kompisar och lÀrare. 
 
Vi gick sen hem till mamma igen och Ă„t lite mellis innan vi Ă„kte till Bromma blocks för att köpa en micro och kolla pĂ„ utemöbler. Jag hittade intressanta möbler men ska mĂ€tta lite pĂ„ balkongen först och kolla med P vad han tycker. Men vi fick en jĂ€ttefin micro av mamma och pappa i inflyttningspresent. VĂ€ldigt snĂ€llt av dom, och vi Ă€r jĂ€ttenöjda och tacksamma! Sedan tillbaka hem igen för middag och sĂ€ga hej till pappa innan vi fick skjuts hem av pappa och nu ligger Molly ochs sover och jag ska ut och promenera runt sjöarna, tror jag ska fĂ„ sĂ€llskap av min bror ocksĂ„. Puuuh... vilket lĂ„ngt inlĂ€gg det blev men ville fĂ„ med hela dagen 🙂
 
fitmom fitness fitness24/7 fullrulle förskola gym hÀlsa inflyttningspresent kÀrlek mammaochpappa molly promenera trÀning vÄr
0 kommentarer