Ny vecka 😀

God morgon, 
 
Jag Àr sÄ less pÄ denna kyla nu.. jag behöver vÀrme och vÄr nu! 
 
Helgen var en lugn helg med lite jobb och sÄ kom min kusin med familj över och fikade. Hon skulle ocksÄ hjÀlpa mig med att installera nya diskmaskinen dÄ den gamla gÄtt sönder men dÄ det saknas ballofix och tidigare Àgare kopplat varmvatten istÀllet för kallvatten sÄ gick det inte. Som tur Àr kommer faktiskt en röris imorgon och ska fixa sÄ ska frÄga om han ocksÄ kan installera diskmaskinen sÄ jag slipper handdiska. 
I söndags var jag pĂ„ gymmet för första gĂ„ngen hĂ€r i Åkersberga och det var ett okej gym. Körde ett benpass och cykel, riktigt kul och skönt att trĂ€na styrka igen. 
Efter gymmet sÄ firade vi min brorsdotter som fyllt 1 Är, sÄ vi hade kalas för henne hos mina förÀldrar. 
 
IgĂ„r jobbade jag igen dĂ„ mina förĂ€ldrar Ă€r Ă€ntligen hemma 😍
SĂ„ Cleo Ă€r hos dem denna veckan tills Peter kommer hem pĂ„ torsdag förmiddag. Hon Ă€r dock smĂ„förkyld och snorig men ingen feber och glad Ă€ndĂ„. Imorse gick vi tidigare och Ă„t frukost tillsammans som var ubermysigt 💓
 
IgĂ„r efter lunchen sĂ„ gick jag och Cleo hem och byte vagn och sĂ„ sprang vi ut. IgĂ„r sprang jag 6km och det har jag aldrig orkat göra förut sĂ„ Ă€r sjukt stolt över mig sjĂ€lv! đŸ’ȘSakat men sĂ€kert kommer konditionen tillbaka. 
 
 
0 kommentarer